úterý 25. března 2014

Tutoriál na večerní fialovo zlaté líčení

Ahoj všem,
dnes tu mám pro Vás tutoriál na jedno líčení, které je jedno z mých oblíbených. Je to spíše večerní líčení, ale pokud se více líčíte, zamilujete si ho i přes den. Na blogu najdete na většinu produktů recenze, takže se nebudu zbytečně rozepisovat a napíši jen stručně co a jak. Tak se na to rovnou vrhneme.


¨

Začneme podkladovou bází na obličej, protože chceme, aby nám líčení dlouho vydrželo. Já jsem si vzala na pomoc bázi od Rimmel, která je skvělá. Make-up mám v zimě a na jaře docela problém vybrat, protože jsou na mě všechny odstíny moc růžové, nebo tmavé. Jediný, který mi sedí je tento od La Roche-Posay, který má oranžový podtón, ale i přes to je světlý. Toto je odstín 01 Ivory. Pudr tentokrát vynechám, protože mám v posledních pár dnech hodně suchou pleť.



Vrhneme se na oči. Jako bázi pod oční stíny použiji jumbo tužku od Essence v odstínu 07, po které oční stíny vydrží dost dlouho. Jako základní stín, který dáme na celé víčko jsem si vybrala krásný zlatý krémový stín z paletky Undressed od MUA, který jsem nanesla plochým štětcem. Do ohybu oka dáme fialovou barvu. Zase jsem sáhla po paletce od MUA, ale tentokrát to je paletka Immaculate. Je to fialovo-modrá barva, která se mění podle toho, pod jakým úhlem na oko koukáte. Kouřový efekt udělám pomocí tmavé modrého stínu z paletky Storm od Sleeku, který je krásně pigmentovaný. Když už mám u sebe paletku Sleek, použiji hnědý stín na obočí, abych ho zvýraznila.









Stejné barvy dáme i na spodní víčko. Postupujeme od nejtmavší barvy po nejsvětlejší, od vnějšího koutku v vnitřnímu. Do koutku oka a pod obočí dám světlý stín z 3D paletky od Essence v odstínu 02 irresistible purr-ple. Vím, že teď líčení vypadá dost výrazně a ostře, ale hned to zjemníme. Vezmu na pomoc větší a menší blendící štetec a vše zapracuji do sebe, abych zjemnila přechody a vytvořila líčení trochu jemnější. Přichází na řadu řasenka. Já jsem si vybrala řasenku od Loreal Volume million lashes, která má výborný kartáček a za ty peníze rozhodně stojí! Sami můžete vidět, že líčení už vypadá o dost lépe, když máme řasenku.






Tvářenku i zapečený bronzer mám od ELF. Jsou to oba skvělé produkty a za super cenu. Dříve u mě hodně preferoval bronzer, v poslední době jsem se ale naučila používat spíše tvářenku, protože to pak působí více přirozeněji. Tvářenku dávám na jablíčka (když se usmějete, tak je poznáte) a bronzer těsně pod tvářenku. Pořádně zapracujeme, aby nebyli vidět přechody.


A v poslední řadě rtěnka. Já použiji kombinaci dvou odstínů. Ta světlejší rtěnka je z jedné paletky a má super balení. Ta tmavší je od Miss Sporty a moc hezky voní (odstín 013).


Tak a je hotovo. Jak se Vám toto líčení líbí? Já doufám, že ho zkusíte. Mějte se hezky, Karolína




4 komentáře :

  1. Vypadá to fajně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení vypadá nádherně!:) ta kombinace barev je skvěle zvolená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, zkus někdy lepící pásku jako pomůcku, uděláš tím hezčí linii ocásku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops