čtvrtek 22. ledna 2015

Miss Sporty Lip Millionaire Intense Colour Lipstick - úžasná vychytávka

Ahoj holky, dnes tu mám skvělou intenzivní rtěnku od Miss Sporty, kterou jsem před nedávnem vyhrála. Abych byla upřímná, kosmetiku od Miss Sporty si už nějáký ten čas nekupuji, ale byly doby, kdy jsem používala make-up i pudr každý den. Na jejich produkty už moc nekoukám a tak jsem si myslela, že mi přijdou obyčejné lesky na rty a řasenka. Opak byl ale pravdou. Mám dva odstíny. Jeden nestojí na nic, ale druhý odstín, to je BOMBA! Odstín 100 Starling pink je světle růžová barvička, která na rtech působí velice jemně, bohužel lesk nejde nanést rovnoměrně a dělá čárky.


Opakem je ale odstín 102 Full Peach, což je krvavě červená barva s opravdu velkou pigmentací, a když jsem lesk zkusila na ruce, nestačila jsem se divit. Nevím, jestli jsou to novinky, nebo už jsou v prodeji nějákou tu dobu, ale za cenu 50 Kč ten červený odstín stojí opravdu za to! Spolu s konturkou dá několik hodin a jak říká název je opravdu hodně intenzivní. Je jasné, že se trochu obtiskává, ale není to tak zlé. Rty nevysušuje, spíš se mi zdá že naopak a myslím si, že by se tento "lesk" (pigmentací, konzistencí i finišem je to ale spíše rtěnka) mohl srovnávat i třeba s produkty od Sleeku. Určitě se podívám v drogérii i na jiné tmavé odstíny, protože jsem vážně moc mile překvapená, že i Miss Sporty dokáže vyrobit tak skvělý produkt, protože - řekněme si na rovinu - kromě jejich laků na nehty je dekorativka docela průměrná. Určitě na tento fajn produkt v drogérii koukněte a dejte mi vědět, co vy a Miss Sporty? Mějte se krásně, Karolína




3 komentáře :

  1. Koukala jsem na ně včera dnes znova a taky jsem jen čárla a byla jsem mile překvapená =) Asi co nevidět vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle se Miss sporty opravdu povedlo! Vlastním odstín do fialkova a je skvělý! :) V plánu mám i další odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, půjdu do drogerie vyzkoušet :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops