středa 10. prosince 2014

Rozbalování balíčku od Yankee Candle + moje sbírka

Ahoj všem, 
poslední dobou mám strašně moc věcí do školy a do toho peču cukroví. Proto na blog nemám moc čas. Strašně se těším na vánoce a k těm rozhodně patří čaje a svíčky. A protože mi dnes přišel balíček od Yankee Candle, rozhodla jsem se všechno nafotit a podělit se s vámi o první dojmy. Škoda, že nemůžu mít všechny, pálení svíček mám moc ráda. Zejména na podzim a zimu, protože mi to k tomuto období prostě patří. Zbožňuju borůvky, takže když jsem se dozvěděla, že mají vůni, která voní podobně jako borůvkové orbitky, moc jsem si jí přála. A protože mám skvělého přítele, tak mi jí koupil a udělal mi velikou radost. 



Vůni Berrylicious jsem si objednala jak ve vosku, tak v malém sklu. Voní úžasně. Opravdu jako borůvkové orbitky a nemůžu se dočkat, až si jí zapálím, i když si jí budu hodně šetřit. A protože jsem chtěla zkusit i jiné vůně, zkusila jsem Pink dragon  fruit, která voní sladce a šťavnatě zároveň. Jsem zvědavá, jak bude vonět, až jí zapálím. Vosk Icicles (Rampochy) voní jako když vejdete do květinářství (nebo mě to alespoň tak přijde). A na vůni do auta se těší zejména můj přítel. Škoda, že teď půjde autíčko do opravny, jsem zvědavá, jak bude levandule a citrón vonět. 


Poslední dobou jsem docela dost YC podlehla, no posuďte sami. 


Moje krásná lampička!


Pořád si šetřím svíčky od Bomb Cosmetics od Yves Rocher a z Ikea (zimní ovoce a vůně perníčků), které taky krásně voní. Každopádně Yankee Candle vede. I když jsou svíčky drahé, myslím si, že investice se vyplatí. Myslím, že teď jsem z kosmetiky přešla na svíčky. Které máte rádi vy? Bavili by Vás podobné články, kde bych občas zmínila i něco jiného, něž kosmetiku? Mějte se krásně, Karolína.

3 komentáře :

  1. Jé, líbí se mi, jak máš nalámané vosky v těch kořenkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, je to fajn věc :) aspoň můžu vosky střídat :)

      Vymazat
  2. Já bych určitě uvítala články o svíčkách a voscích, poslední dobou mě začínají zajímat. Mám políčeno na svíčky od Bomb Cosmetics, takže třeba zrovna o nich bych si ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops